CENÍK

Jak to u nás chodí:

 

  • Každá spolupráce začíná vždy úvodní schůzkou, na které se seznámíme s vámi a vaší událostí. Řekneme si všechny potřebné informace jako počet hostů, místo události, vaše přání a sny a naše nápady a návrhy.
  • Úvodní schůzka je zcela ZDARMA a trvá zhruba 1-2 hodiny. Po ní vám zašleme předběžnou kalkulaci. 
  • Dále se hodinová sazba odvíjí od druhu a náročnosti práce (např. jiná cena bude za konzultace či přípravu místa a jiná za koordinaci v den konání).
  • Cena se pak pohybuje kolem 450-800 Kč/hod.*
  • Sídlíme kousek od J. Hradce a rády za vámi dojedeme kamkoliv bude potřeba. Cena PHM je 10 Kč/km. Dle individuální domluvy přijedeme jedním či dvěma auty dle druhu a náročnosti práce/množství zapůjčených dekorací.


Neváhejte nás kontaktovat, rády vám řekneme více.


*Pokud byste se rozhodli využít naše služby pár dní před plánovanou událostí, rády se takového úkolu zhostíme také, nicméně se cena našich služeb lehce navýší pro vyšší zátěž na 650-900 Kč/hod. A v případě shánění/výroby dekorací či poptávky dalších dodavatelů je třeba počítat s omezenými možnostmi. Děkujeme za pochopení.